Levering


Wij bieden een snelle en betrouwbare levering gegarandeerd door PostNL, marktleider in de pakkettendistributiemarkt in de Benelux. PostNl streeft ernaar uw pakket de eerste werkdag na de dag van aanbieding te bezorgen. Daarnaast neemt PostNL inzet voor duurzame ontwikkeling zeer serieus.


  • Wij bieden bezorging in de gehele Benelux.

  • De bezorging is gratis vanaf een aankoop vanaf € 69,-

  • Bij bestellingen van minder dan € 69,- brengen wij een bedrag van € 4,95 aan verzendkosten in rekening voor Nederland en van  5,95 voor België en € 6,95 voor Luxemburg en Duitsland.
  • We zorgen voor snelle levering, met digital Tracking, binnen 4-5 werkdagen.


Meestal zijn alle producten op voorraad. Als het product niet op voorraad is, zullen wij u per e-mail op de hoogte houden van de vertraging. U kunt uw geld terugkrijgen als vertraging van het artikel te lang is.


  • U kiest zelf het adres (thuis, op kantoor, vakantie plek ...).

  • Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, wordt er een tracking-nummer toegewezen en zal het voor u mogelijk zijn om uw bestelling op elk gewenst moment op de site van PostNL te volgen.

 

DPD

 

De bezorgers komen op de dag van levering tussen 9.00 en 18.00 uur, het is van belang  dat tussen deze tijden op het afleveradres een vertrouwenspersoon aanwezig is, die het pakket kan ontvangen. Voor de pakketten moet worden getekend.


Het afleveradres kan afwijken van het factuuradres, dus voelt u vrij om het te laten bezorgen op uw werkplek of bij een buurman op deze dag. Dit is de beste manier om uw pakket snel te ontvangen.


1e afleverpoging:

PostNL zal trachten het pakket bij de geadresseerde af te leveren.

Optioneel is burenbelevering. Indien de geadresseerde niet thuis is zal PostNl proberen het pakket aan te bieden bij de buren. U ontvangt een kennisgeving waarop staat op welk adres het pakket is afgeleverd.

Wanneer de vervoerder het pakket niet af kan leveren ontvangt de geadresseerde een notificatie met een “niet thuis code”. Met deze code kan de geadresseerde op de website: https://mijnpakket.post.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie die de geadresseerde beter uitkomt. De wijziging kan tot 22:00 uur op de dag van 1e aflevering doorgegeven worden.

Indien geen wijziging is doorgegeven zal PostNl het pakket nogmaals aanbieden op een later tijdstip

 

2e afleverpoging:

Indien de tweede afleverpoging niet slaagt zal PostNL het pakket bezorgen bij het dichtsbijzijnde postkantoor. De geadresseerde ontvangt hiervan een kennisgeving.  

 

Afhalen pakket:

Op het PostNL Postkantoor kan het pakket worden afgehaald vanaf 13.00 uur de eerstvolgende dag na de 2e afleverpoging en binnen een periode van drie weken na de bezogdatum. Hiervoor dient de geadresseerde zich altijd te legitimeren.

 

Als het pakket niet wordt afgehaald wordt het pakket retour gezonden naar de afzender.